Avbestillingvilkår


 

Individuelle gjester

  • Endring av dato for besøk: ingen kostnad

  • Avbestilling inntil en uke før ankomst: 20 % av avtalt pris, tilsvarende depositumet ved bestilling på e-post eller telefon.

  • Avbestilling gjort mellom en uke og en dag før ankomst: gjesten betaler 50 % av avtalt pris for oppholdet.

  • Avbestillinger gjort senere enn en dag før ankomst / no show: gjesten betaler 100 % av avtalt pris for oppholdet.


 

Grupper 10 pers (eller fler)

  • Avbestilling inntil to uker før ankomst: 20 % av avtalt pris, tilsvarende depositumet ved bestilling på e-post eller telefon.

  • Avbestilling gjort mellom to uker og en uke før ankomst: gruppen betaler 50 % av avtalt pris for oppholdet.

  • Avbestillinger gjort senere enn en uke før ankomst / no show: gruppen betaler 100 % av avtalt pris for oppholdet.

Generelle salgsvilkår Steinbergdalshytta

Steinbergdalshytta drift AS er ansvarlig for deg som kunde når du bestiller ditt opphold eller opplevelser gjennom oss. Avtalen kan gjelde overnatting, opplevelse eller måltid, eller en kombinasjon av disse. Vi gir deg nødvendig informasjon før reisen, og kontakter deg dersom det oppstår vesentlige endringer som gjelder din bestilling. Du når oss på telefon (+47) 46287352 eller epost: post@steinbergdalshytta.no

 Bestilling
Bookingsystemet håndterer bestillinger opp til 10 personer. Din bestilling er bekreftet når du mottar bekreftelse med referansenummer.  Du må være minst 18 år for å gjøre en bestilling. 

Rabatter

Steinbergdalshytta drift AS hjelper deg gjerne dersom du ønsker å bestille for en gruppe fra 10 personer og oppover, eller om du reiser med barn, siden rabatter ikke kan bestilles på nett. Ta i så fall kontakt med oss per telefon eller epost.  Det samme gjelder dersom du vil delta på spesielle arrangementer eller benytte deg av annonserte kampanjer eller pakketilbud.

Betaling og sikkerhet
Ved bestilling på steinbergdalshytta.no betales oppholdet i sin helhet når bestillingen skjer. Vi aksepterer Visa og Mastercard som betalingskort, og alle kjøp belastes kortet med en gang. I de tilfeller bestillingen skjer på telefon eller e-post, kan Steinbergdalshytta kreve at bestillingen bekreftes ved at gjesten betaler et depositum på 10 % av avtalt pris.  Resten betales på Steinbergdalshytta før avreise. Gjesten skal kunne framvise bekreftelse på bestilt og eventuelt betalt opphold ved ankomst.

Avbestilling
Individuelle gjester

Avbestilling inntil en uke før ankomst: gjesten betaler 10 % av avtalt pris, tilsvarende depositumet når man bestiller på telefon eller e-post.

Avbestilling gjort mellom en uke og to dager før ankomst: gjesten betaler 50 % av avtalt pris for oppholdet.

Avbestillinger gjort senere enn 48 timer før ankomst / no show: gjesten betaler 100 % av avtalt pris for oppholdet.

Grupper 10 personer eller fler

Avbestilling inntil to uker før ankomst: gruppen betaler 10 % av avtalt pris, tilsvarende depositumet når man bestiller på telefon eller e-post.

Avbestilling gjort mellom to uker og en uke før ankomst: gruppen betaler 50 % av avtalt pris for oppholdet.

Avbestillinger gjort senere enn en uke før ankomst / no show: gruppen betaler 100 % av avtalt pris for oppholdet.

Aktiviteter
Avbestilling av individuelle bookinger må skje senest 1 uke (7 dager) før ankomstdato. Ved avbestilling senere enn dette gis det ingen refusjon. 

Våre underleverandører
Vi er ansvarlig for at våre underleverandører får betalt for det du har bestilt gjennom oss. Våre underleverandører er ansvarlig for hver sin del av sitt program, herunder fullstendige forsikringer, tillatelser, utstyr, bemanning og annet, som er i overensstemmelse med de til enhver tid gjeldende lover og regler som får anvendelse for leverandøren. 

Forsikring
Vi anbefaler alle våre kunder selv å sørge for gode forsikringsavtaler før reisen, i tilfelle sykdom, tap eller skade på reisegods, ulykke, ansvar og lignende. 

Kundens forpliktelser
Kunden står fullt ansvarlig for alle eventuelle skader de påfører Steinbergdalshyttas eiendeler eller inventar. Steinbergdalshytta drift AS har rett til å si opp avtalen med umiddelbar virkning dersom kunden eller noen i dennes selskap opptrer forstyrrende og/eller forårsaker materiell skade. Vi gjør gjesten oppmerksom på at leverandører til Steinbergdalshytta drift AS kan ha egne regler og forpliktelser og kunden er ansvarlige for å gjøre seg kjent med disse. 

Reklamasjoner
Hvis du opplever feil eller avvik underveis, og forholdet ikke kan rettes opp på stedet, vennligst ta skriftlig kontakt med Steinbergdalshytta drift AS så fort som mulig. Dersom vi ikke blir enige, kan du henvende deg til Reklamasjonsnemnda for Selskapsreiser, postboks 2924 Solli, 0230 Oslo. For mer informasjon, se: www.reiselivsforum.no 

Force Majeure / Forbehold
Steinbergdalshytta drift AS står ikke ansvarlig for utilfredsstillende værforhold, stengte veier, fasiliteter eller andre forhold som ligger utenfor selskapets kontroll. Skulle slike forhold inntreffe, har ikke Steinbergdalshytta noen plikt til å dekke kundens tap, og har rett til å kansellere bestillingen.